عریضه نویسی

با سلام، ارائه خدمات نامه نگاری در لینک ایتا ذیل https://eitaa.com/arizehnevisi تماس : تلگرام، بله و ایتا 09360735081

عریضه نویسی

با سلام، ارائه خدمات نامه نگاری در لینک ایتا ذیل https://eitaa.com/arizehnevisi تماس : تلگرام، بله و ایتا 09360735081

🔷خدمات تایپ و عریضه نویسی🔷
لطفا برای ارائه خدمات تایپ و نامه نگاری صرفاً به پیام رسان های ایتا ، بله و تلگرام پیام دهید. لینک کانال ها در زیر ارائه شده است.

لینک کانال ایتا👇
https://eitaa.com/arizehnevisi
لینک کانال بله👇
https://ble.ir/arizehnevisi
لینک کانال تلگرام👇
https://telegram.me/arizehnevisi

۰۹۳۶۰۷۳۵۰۸۱📱





  • ۰
  • ۰

ریاست محترم دیوان عدالت اداری  ----باسلام؛

احتراماً اینجانب .....معروض می دارد که نظر به اینکه از تاریخ 1/6/ 1374  لغایت 1/6/ 1377 به مدت 3 سال سابقه کار ثبت نشده بود و من  پس از پیگیری ها با  آوردن مدارک مبنی بر  سابقه کار ، توانستم سابقه کارم را به تائید بیمه برسانم  ولی بیمه با وجود تایید اعلام نمود  که وجه  این 3 سال باید به قیمت امروز پرداخت شود، در صورتی که من   کل مبلغ  را در آن سال ها پرداخت نموده ام ، و با توجه به تعطیلی مطب در سال 92 و نبود هیچگونه مدارکی ، بیمه مجددا" حرف خود را تکرار می کند.

لازم بذکر است که کارفرما مفاصاحساب را تا آخر سال 92 از بیمه دریافت کرده است و بیمه اعلام نمود که  حقانیت من  برای آن 3 سال نزد بیمه  به اثبات رسیده  است و بالاخره بیمه  یک روزی وجه  را از کارفرما دریافت خواهد نمود  و تا آن زمان سابقه کار من  ثبت نخواهد شد. و با توجه به اینکه یکسال باقی مانده تا بازنشسته شوم  لذا  اعلام نمودم  که من حاضرم  وجه یک سال را  پرداخت نمایم  ولی بیمه  قبول ننمود. علیهذا خواستار رسیدگی و دستور شایسته نسبت به شرح ستون خواسته را دارم که مزید بر تشکر است.

با احترام:

https://t.me/Namehnegari2017/17

  • ۹۷/۰۹/۲۲
  • محمود خدامرادی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی